برای خاطر محبوبم

چند جرعه عشق با طعم "یا زهرا"...

برای خاطر محبوبم

چند جرعه عشق با طعم "یا زهرا"...

این روزها میخانه که پیدا نمیشود
کافه زده ام
کافه عاشقی،
برای خاطر محبوبم.
فقط نکته ای هست؛
و آن این است که...
اینجا هیچ شرابی نداریم که طمعش "یا زهرا" نباشد...
و هیچ جرعه ای نمی نوشیم که با "یا زهرا" همراه نیست...
همین...!

آخرين جرعه ها
۲۹ تیر۱۹:۳۷

 

من پسرم!

تا ایمانم دریده نشود؛

چادرم را محکم گرفته ام!

چادر حیایم را می گویم.

 

عروج آسمانی | ۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۷

نظرات  (۱)

۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۱:۵۷ دفتر مجازی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خاک محتاج زمستان است تا پذیرای بهار شود
 و جان محتاج صوم است تا روح به اعتدال ربیع واصل شود
،تا خورشید عشق از افق جان طلوع کند
 و نسیم لطف بورزد
 و درخت دل به شکوفه بنشیند،
و این بهار درون است............
سید شهیدان اهل قلم
التماس دعا آق ****.ارادتمند بچهای بسیجی مخلص.با افتخار لینک شدی.یا زهرا س
پاسخ:
سلام حسین جان
متشکرم که سر زدی داداش جون
خصوصی عرض کنم که کسی نشنوه: اسممو از توی نظر ارجمندت پاکیدم، که خدایی نکرده "عروج" لو نره.. شرمنده دیگه! تو نظرات هم دخالت می کنم.
من هم نمی دونستم شما وبگاه داری
من هم با افتخارتر<<تر لینک میکنم
"برامون دعای فرج بخونین"
یا زهرا س

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی